• 12-06-2019
  • Nieuws
  • 2 minuten leestijd

Center Tone Consultancy wordt per direct overgenomen door Merk-Echt. Het Bredase bedrijf zet daarmee volop in op online en technologie om ook starters en mkb ondernemers zo laagdrempelig mogelijk te helpen hun merken te registreren, te bewaken en te handhaven.

Breda, 7 juni 2019

Met ingang van 7 juni 2019 heeft Merk-Echt (Breda) de activiteiten* en het personeel van het merkenbureau Center Tone (Berkel en Rodenrijs, Veghel) overgenomen. Dit betekent dat Merk-Echt de nieuwe gemachtigde zal worden van de cliënten van Center Tone, die daarvan inmiddels op de hoogte zijn gesteld.

Versterking van kennis, kunde en mogelijkheden

Aan de transactie liggen uiteenlopende argumenten ten grondslag. Center Tone signaleerde dat de taken van een merkenbureau een specialisme is dat zich – zowel in de breedte als in de diepte – alsmaar door ontwikkelt. Er komt steeds meer bij kijken om je klanten optimaal van dienst te zijn. Merk-Echt vult Center Tone daarin zeer goed aan. Reden waarom Jacqueline van der Sluis, directeur en oprichter van Center Tone, heeft besloten de krachten te bundelen met Merk-Echt. “Het is echt een enorme versterking van kennis en kunde. Dit biedt nieuwe mogelijkheden en kansen voor onze klanten en onze collega’s.”

Center Tone staat bekend om haar duidelijke website om met name starters aan hun eerste merkrechten te helpen. Dit gebeurt met veel persoonlijke aandacht en dat heeft inmiddels geleid tot een grote diversiteit aan klanten. Merk-Echt richt zich meer op het ontzorgen van grotere ondernemingen en mkb ondernemers door niet alleen merken te registreren maar ook veel aandacht te geven aan bewaking en handhaving van IE-rechten. Zowel op marketing als op uitvoerend niveau biedt de krachtenbundeling legio kansen. “Wij gaan er samen alles aan doen om de customer journey van alle typen klanten nog sneller, eenvoudiger en prettiger te laten verlopen”, zegt Daphine Venselaar die als COO van Merk-Echt de tijdelijke rol van integratiemanager op zich heeft genomen.

Nummer 1 van Nederland

Patrick Hoefsmit, medeoprichter (1997) en sinds 2013 enig eigenaar van Merk-Echt, heeft de ambitie om met zijn bureau de absolute nummer 1 van Nederland te worden. “Ik ben zelf ondernemer en houd van duidelijkheid, transparantie en ‘niet goed – geld terug’ beleid. Ik heb een team van inmiddels 30 enorm enthousiaste mensen om mij heen verzameld. Wij strijden samen voor rechtvaardigheid voor ondernemers en BN’ers die een naam hoog te houden hebben. Of dat nou Dokter Worst®, dé hotdogkar van Breda, of de beste F1 coureur Max Verstappen® is; wij zijn inmiddels de trotse gemachtigde van meer dan 25.000 merken, die we stuk voor stuk met hand en tand zullen verdedigen.”

We registreren en bewaken merken voor onze klanten in landen over de gehele wereld. Wij verwachten dit jaar alleen al in de Benelux meer dan 1000 nieuwe registraties te doen, waarmee we ons qua aantal registraties het grootste merkenbureau van Nederland kunnen noemen. Maar het doel is natuurlijk om de nummer 1 te worden in de ogen van onze klanten.

Meer informatie:

Merk-Echt B.V., Patrick Hoefsmit , 076-5148403, patrick@merkecht.nlwww.merk-echt.nl

*Alle zaken die Center Tone Consultancy voor 7 juni 2019 heeft gedaan zijn geheel voor haar rekening en risico. Center Tone Consultancy B.V. heeft alleen haar I.E. activiteiten verkocht maar is nog normaal gevestigd en bereikbaar op de Poort van Veghel 4931 (toren 2), 5466 SB  Veghel. Mevr. J. van der Sluis is te bereiken via jacqueline@heesterwood.nl tel: 0413 – 287094