Patrick, Directeur-Eigenaar: “Tijdens mijn opleiding Industrieel Ontwerpen heb ik een liefde ontwikkeld voor merken als Heineken en Apple, maar ook de economische noodzaak van Intellectueel Eigendomsrecht geleerd van Ayn Rand in The Fountainhead. Momenteel is het merk Harley Davidson m’n persoonlijke favoriet.”

“Ik heb jaren met en voor Eli Goldratt gewerkt en ben gepassioneerd van de ‘Theory of Constraints’. Als specialist in TOC voor de service industrie houd ik Merk-Echt gefocust op de klant. Met respect voor de merken, modellen en ideeën van de klant zorgen wij dat we onze werkzaamheden en processen steeds sneller, eenvoudiger en beter laten verlopen. Daarmee is Merk-Echt nog altijd het meest efficiënte Nederlandse merkenbureau.”

Wil je iets vragen?

Patrick Hoefsmit 1

Patrick Hoefsmit

Eigenaar / Directeur
patrick@merkecht.nl

"Merk-Echt is nog altijd het meest efficiënte Nederlandse merkenbureau."

Marloes den Hollander 2