Paralegals

Merkbewaking & oppositie

Je spoort dagelijks potentiële risico’s op voor de merken in ons portfolio. Signaleer je conflicterende, nieuwe merkaanvragen? Dan breng je de klant daarvan op de hoogte via onze merkbewaking berichten. In overleg met de klant teken je snel én binnen de oppositietermijn bezwaar aan, denk je mee over de strategie en zet je de vervolgstappen in gang. Ook ben je verantwoordelijk voor het verzamelen van gebruiksbewijzen en het beoordelen ervan.

Paralegals 1

Strategie bepalen bij voorlopige weigeringen

Wordt een merkaanvraag voorlopig geweigerd? Dan zijn de paralegals aanspreekpunt voor de klant/ agent. Je gaat samen met de klant terug naar de tekentafel om de juiste strategie te bepalen: hoe kan de merkaanvraag alsnog doorgang krijgen?

Paralegals 2

Point of contact voor buitenlandse agenten

Bij een nationale en internationale merkaanvraag is dit team verantwoordelijk voor de correspondentie met de buitenlandse agenten.

Paralegals 3

Up to date houden van de dossiers

De paralegals houden de dossiers van onze klanten up to date. Ze verwerken mutaties zoals adres- en naamswijzigingen en overdrachten van nationale en internationale merkregistraties. En zorgen ervoor dat merkregistraties worden aangepast volgens nieuwe wetswijzigingen. Ook de administratieve kant van merkbewaking ligt bij de paralegals. Denk hierbij aan het verlengen van abonnementen en de facturatie.

Tarieven Onderzoek merk 7

Kom jij ons team versterken? Wij zoeken nog een:

  • Senior paralegal intellectueel eigendom (ie)

    Als je van groei houdt en zelf ook wilt groeien, kom dan ons team versterken!
    Heb jij zin om jouw tanden te zetten in het bewaken én handhaven van het Intellectueel Eigendom van de duizenden ondernemers waar merkenbureau Merk-Echt voor werkt? En voel jij je thuis bij een kleinschalig bureau waarbinnen we liever niet vasthouden aan strikte taakomschrijvingen, maar vooral kijken naar wat jij te bieden hebt én waarin jij graag verder wil groeien? Dan is de functie van Senior Paralegal IE bij Merk-Echt misschien wel dé baan voor jou.

Onze paralegals op een rijtje:

Breda merkenbureau Merk-Echt Claudia Obbens-Timmermans

Claudia Obbens-Timmermans

Senior Paralegal

Claudia Obbens-Timmermans

Breda merkenbureau Merk-Echt Ilse Spanjers

Ilse Spanjers

Senior Paralegal en opleidingscoördinator

Ilse Spanjers

Breda merkenbureau Merk-Echt Gijs Velenturf

Gijs Velenturf

Paralegal

Gijs Velenturf

Inas Chemali 2

Inas Chemali

Paralegal

Inas Chemali

Breda merkenbureau Merk-Echt Tommy de Batz

Tommy de Batz

Paralegal

Tommy de Batz

Chiara Zapico van Es 1

Chiara Zapico van Es

Paralegal

Chiara Zapico van Es

Breda merkenbureau Merk-Echt Sophie de Kroon

Sophie de Kroon

Paralegal

Sophie de Kroon

Breda merkenbureau Merk-Echt Kyara van Roessel

mr. Kyara van Roessel

Paralegal

mr. Kyara van Roessel

Iris van Strien 1

Iris van Strien

Paralegal

Iris van Strien

Kom jij de paralegals versterken? Solliciteer dan direct.

Over ons

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Max. bestandsgrootte: 10 MB.
Max. bestandsgrootte: 10 MB.
Merk-Echt respecteert je privacy en we nemen contact met je op voor aanvullende vragen of voor jou relevante informatie, producten, diensten en aanbiedingen. Je kunt je altijd afmelden.

Heb je nog vragen? Misschien vind je het antwoord hier:

  • Kan ik me blijven ontwikkelen als ik bij merk-echt in dienst ben?

    Jazeker. We hebben onlangs bijvoorbeeld de Merk-Echt Academy opgericht waarmee we onze werknemers verder opleiden binnen het vakgebied. Maar ook kun je verschillende cursussen volgen binnen en buiten Merk-Echt. We motiveren dit ten zeerste.

  • Hoe zit het met de werktijden?

    We hanteren flexibele werktijden. Dat houdt in dat je tussen 8 uur ‘s ochtends en half 7 ‘s avonds je werkdag kunt maken.

  • Kan ik part-time werken?

    Het verschilt per functie wat we qua uren van je verwachten. Over het algemeen zijn de meeste functies part-time (36u per week) in te vullen.

  • Hoe gaan jullie om met corona?

    Goeie vraag. We doen er alles aan om de werkplek zo veilig mogelijk te maken voor collega's waarvoor het onmogelijk is om thuis te werken. We hebben werkplekken afgebakend en er zijn niet meer dan 2 personen per ruimte toegestaan. In iedere ruimte hebben we hygiene gel, ook bij binnenkomst, waar je ook nieuwe mondkapjes vindt.

    Daarnaast werkt iedereen die kan, vanuit huis. Om ervoor te zorgen dat je thuis ook goed kunt werken, bieden we de mogelijkheid om extra schermen, bureaustoelen, en andere apparatuur te lenen.

  • Hoe zit het met de lunch?

    Zeker een belangrijke vraag! We hebben een hele gezellige open keuken met bar waar iedere lunch eitjes, tosti's en lekkere cappuccino's worden gemaakt. Op vrijdag vindt hier (buiten Corona) ook de vrijdag-middag-borrel plaats.