Paralegals

Merkbewaking & oppositie

Je spoort dagelijks potentiële risico’s op voor de merken in ons portfolio. Signaleer je conflicterende, nieuwe merkaanvragen? Dan breng je de klant daarvan op de hoogte via onze merkbewaking berichten. In overleg met de klant teken je snel én binnen de oppositietermijn bezwaar aan, denk je mee over de strategie en zet je de vervolgstappen in gang. Ook ben je verantwoordelijk voor het verzamelen van gebruiksbewijzen en het beoordelen ervan.

Paralegals 1

Strategie bepalen bij voorlopige weigeringen

Wordt een merkaanvraag voorlopig geweigerd? Dan zijn de paralegals aanspreekpunt voor de klant/ agent. Je gaat samen met de klant terug naar de tekentafel om de juiste strategie te bepalen: hoe kan de merkaanvraag alsnog doorgang krijgen?

Paralegals 2

Point of contact voor buitenlandse agenten

Bij een nationale en internationale merkaanvraag is dit team verantwoordelijk voor de correspondentie met de buitenlandse agenten.

Paralegals 3

Up to date houden van de dossiers

De paralegals houden de dossiers van onze klanten up to date. Ze verwerken mutaties zoals adres- en naamswijzigingen en overdrachten van nationale en internationale merkregistraties. En zorgen ervoor dat merkregistraties worden aangepast volgens nieuwe wetswijzigingen. Ook de administratieve kant van merkbewaking ligt bij de paralegals. Denk hierbij aan het verlengen van abonnementen en de facturatie.

Tarieven Onderzoek merk 7

Onze paralegals op een rijtje:

Claudia Timmermans 1

Claudia Timmermans

Paralegal

claudia@merkecht.nl

"Het dagelijks beschermen van verschillende merken maakt het werk elke dag weer anders."

Ilse Spanjers 1

Ilse Spanjers

Senior Paralegal

ilse@merkecht.nl

"De merkhouders worden door mij begeleid in diverse procedures."

Marjolein van Zundert 1

Marjolein van Zundert

Paralegal

marjolein@merkecht.nl

"We helpen ondernemers het beste uit hun merk te halen."

Gijs Velenturf 1

Gijs Velenturf

Paralegal

gijs@merkecht.nl

"De sfeer op de werkvloer is persoonlijk en informeel. Ook onze klanten voelen zich hier thuis."

Marieke Sijlmans

Marieke Sijlmans

Paralegal

marieke@merkecht.nl

"Het is fijn om zowel klanten als collega's te helpen en te ontzorgen"

Inas Chemali 1

Inas Chemali

Juridisch Medewerker

inas@merkecht.nl

"Geen dag is hier hetzelfde. En dat maakt dit vak ontzettend leuk."

Tommy de Batz

Tommy de Batz

Juridisch Medewerker

tommy@merkecht.nl

"Door de diversiteit van de werkzaamheden, verveel ik me geen moment."

Wij zijn op zoek naar een:

  • Paralegal / juridisch medewerker

    Jij voelt je thuis in een juridische omgeving. Je hebt een echte doenersmentaliteit en bent zowel dienstverlenend als punctueel ingesteld. Twee van je sterkste eigenschappen zijn dat je zelfstandig en accuraat kan werken. Vanzelfsprekend doe je dit op een professionele en betrokken manier. Je kunt goed prioriteiten stellen, staat stevig in je schoenen en je doet wat je zegt. Want daar hechten wij bij Merk-Echt veel waarde aan.

    Je komt te werken in een enthousiast en gedreven team op de juridische afdeling.

    Kortom, een functie met veel verantwoordelijkheid waarbij het bewaken en handhaven van de intellectuele eigendommen van de klant voorop staan.

    Bekijk de volledige vacature

Kom jij de paralegals versterken? Solliciteer dan direct.

Over ons

Heb je nog vragen? Misschien vind je het antwoord hier:

  • Kan ik me blijven ontwikkelen als ik bij Merk-Echt in dienst ben?

    Jazeker. We hebben onlangs bijvoorbeeld de Merk-Echt Academy opgericht waarmee we onze werknemers verder opleiden binnen het vakgebied. Maar ook kun je verschillende cursussen volgen binnen en buiten Merk-Echt. We motiveren dit ten zeerste.

  • Hoe zit het met de werktijden?

    We hanteren flexibele werktijden. Dat houdt in dat je tussen 8 uur ‘s ochtends en half 7 ‘s avonds je werkdag kunt maken.

  • Kan ik part-time werken?

    Het verschilt per functie wat we qua uren van je verwachten. Over het algemeen zijn de meeste functies part-time (36u per week) in te vullen.

  • Hoe gaan jullie om met Corona?

    Goeie vraag. We doen er alles aan om de werkplek zo veilig mogelijk te maken voor collega's waarvoor het onmogelijk is om thuis te werken. We hebben werkplekken afgebakend en er zijn niet meer dan 2 personen per ruimte toegestaan. In iedere ruimte hebben we hygiene gel, ook bij binnenkomst, waar je ook nieuwe mondkapjes vindt.

    Daarnaast werkt iedereen die kan, vanuit huis. Om ervoor te zorgen dat je thuis ook goed kunt werken, bieden we de mogelijkheid om extra schermen, bureaustoelen, en andere apparatuur te lenen.

  • Hoe zit het met de lunch?

    Zeker een belangrijke vraag! We hebben een hele gezellige open keuken met bar waar iedere lunch eitjes, tosti's en lekkere cappuccino's worden gemaakt. Op vrijdag vindt hier (buiten Corona) ook de vrijdag-middag-borrel plaats.