Marketing

Continu verbeteren customer journey

In al je werkzaamheden staat het belang van de (potentiële) klant voorop: hoe kun je zijn/haar klantreis nóg beter maken? Welke onduidelijkheden zijn er nog, waar is behoefte aan en hoe kun je de klant – met de juiste tools en begrijpelijke, aansprekende communicatie – verder helpen? Hiervoor haal je regelmatig ‘het net op’ bij je collega’s van het commercieel, juridisch en paralegal team. Zij weten tenslotte als geen ander wat er speelt. Ook het optimaliseren en zo optimaal mogelijk benutten van het klanten-beoordelingsproces hoort hierbij.

Marketing 1

(Online) zichtbaarheid Merk-Echt

Het marketing team is verantwoordelijk voor de (met name online) positionering van Merk-Echt, van strategie tot optimalisatie. Werkzaamheden die daarbij passen zijn onder meer:

  • Bedenken en plaatsen van relevante content op de website en de social kanalen
  • Verbeteren van onze online vindbaarheid (SEO), o.a. met Semrush
  • Strategisch inzetten van betaalde advertenties in Google adwords en Bing
  • Analyseren websitedata ten behoeve van optimalisatie, met Google Analytics
  • Optimaliseren van de website in samenwerking met onze strategische business partner
  • Het opmaken en verzenden van mails binnen Marketing Cloud
Marketing 2

Sparren met je team

In dit team werk je heel nauw met elkaar samen. Naast ons wekelijkse marketingoverleg, zoeken we elkaar gedurende de dag voortdurend op. Om te sparren en samen aan projecten te werken.

Twee medewerkers van Merk-Echt kijken naar laptop over patent naam controleren

Onze marketeers op een rijtje:

Breda merkenbureau Merk-Echt Maartje Paes

Maartje Paes

Senior Online Marketeer

Maartje Paes

Breda merkenbureau Merk-Echt Marloes den Hollander

Marloes den Hollander

CRM Marketeer

Marloes den Hollander

Breda merkenbureau Merk-Echt Merel Goossens

Merel Goossens

Marketeer

Merel Goossens